Met een rugzak vol gedachten , te voet naar Rome.. - Reisverslagen van Kitty Dijkstra-Peters - WaarBenJij.nu Met een rugzak vol gedachten , te voet naar Rome.. - Reisverslagen van Kitty Dijkstra-Peters - WaarBenJij.nu

Met een rugzak vol gedachten , te voet naar Rome..

Na een lange voorbereiding, hoop ik dit jaar, mijn grote wens te vervullen. Ik ga te voet naar Rome en hoop daar op 27 juni binnen te lopen.
Ik kijk vooral uit op de weg er naar toe. Hoop op mooie ontmoetingen en momenten. Door deze mogelijkheid kun je een stukje met me meelopen..

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2017

Mijn laatste verslag van de eerste weken thuis..

01 Juli 2017

Naar huis terug...moet nog even landen.

30 Juni 2017

Mijn laatste dag in Rome

29 Juni 2017

Nog even in Rome

28 Juni 2017

Op audiëntie bij Papa Francesco..
Kitty

Ik ben Kitty, ook wel Catharina genoemd door mijn buitenlandse vrienden. Wandel al graag jarenlang en was ook 2x richting Santiago de Compostela. Ben getrouwd met Anne en heb 2 kinderen, die inmiddels al volwassen zijn. Na jarenlang voor veel mensen te hebben gezorgd, besefte ik toen ik 50 werd,dat er een andere fase in mijn leven kwam. Wilde ik nog wensen vervullen, dan moest ik niet wachten tot later. Ik ben in 2011, de route Frances gelopen naar Santiago. Ontdekte dat dit iets me me deed, en al gauw kwam de wens om ooit vanaf Nederland naar Rome te lopen, die uitdaging ga ik nu aan..

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 141736

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: